Despre mine

Fotografia mea
pasărea cu frică de înălțime...

duminică, 11 ianuarie 2009

ce fac?!

iară mă prinde ora unu cu ceaiul aburind lângă monitor...

cea care scrie: "în casa asta nu se doarme niciodată?"
colegul de la demisol: "ce să-i faci?..."
cea care scrie: "ceai să-i faci!"

zofia de viz-a-viz: "simt că n-ai pus suflet în ceaiul ăsta, crina..."
cea care scrie: "dar am pus lingură..."

așa o răceală cu de toate s-a cuibărit în mine...

colegul de dincolo de zidul de sticlă vorbește doar prin citate celebre:
"oaia bolnavă trebuie mâncată"- Cicero. pentru el nu am totdeauna replică.

e gata și ceaiul și filmul a fost bun de tot. am găsit o piesă de o bucurie imensa pe un blog așa că de fiecare dată când vreau să o ascult trebuie să intru pe el.

aveți ceva cu care să scot răceala asta din mine?...
nu?
atunci la somn cu voi!
ne vedem în vise, poate găsesc ceva acolo...

Niciun comentariu: