Despre mine

Fotografia mea
pasărea cu frică de înălțime...

sâmbătă, 2 august 2008

ALEGRIA!


zâmbesc și mă gândesc la viitor… ar trebui să lucrez la proiect, dar eu mă gândesc la faptul că știu ce vreau să fac când voi fi mare, sau acum… vreau să fug cu circul… de ce?… încă nu m-am gandit atât de adânc încat să pot da motive… de fapt, știu de ce… nici nu trebuie să mă gândesc prea mult… nu este circul cea mai complexă formă de spectacol?… ei, este! muzică, dans, teatru, magie, sport, joc, comedie și încă multe altele care din cauza oboselii nu binevoiesc să îmi vină în minte[oboseala este a mea, nu a lor]… văd ideea surâzîndu-mi din ce în ce mai luminos… aș putea să fac ce îmi place, tot ce îmi place, orice îmi palce… și asta fără ca ceilalți să mă judece sau condamne… aș fi ‘a freak’ dar pentru ca aș fi la circ, nimeni nu ar da importanță acestui fapt, pentru că așa e normal: locul ciudaților e la circ, nu?… dar nu numai… ei, aici ar fi de vorbit multe… dar poate altadată, acu vreau sa fug cu circul…

probabil că primul lucru pe care îl voi face va fi să mă rad în cap… da… dar mai întâi mă voi vopsi brunetă îintotdeauna am fost curioasa cum aș arăta brunetă), apoi roșu aprins (cum era Kurt Cobain într-o vreme)… apoi îmi voi face creastă… și apoi mă voi rade de tot… abia aștept! :D

voi învăța să merg pe bicicleta cu o roată… dar mai întâi voi afla cum se numește, pentru că nu pot sa-i zic BIcicleta cu O roată… se cam bat cap în cap… sau litera în litera….

voi învăța să jonglez cu o singură mână și apoi cu ambele…

voi învăța să rotesc 17 cercuri în jurul corpului (deodată)…

mă voi îmbracă în clovn și îi voi face pe oameni să râdă împiedicându-mă…

voi învăța mima și voi oferi flori invizibile copiilor…

voi cânta la chitară, și voi învăța să cânt la vioară, violoncel, acordeon, pian, harpă, cimpoi…

voi cânta și cu vocea, solo și în cor…

voi fi asistenta magicianului în actul de dispariție…

voi fi culoarea ‘vișiniu’ în spectacolul culorilor…

voi juca într-o piesă în care personajul meu va muri… în altă piesă eu voi fi Luna… în alta voi fi fratele personajului principal…

voi ajuta la decorarea scenei și la pictatul decorurilor…

voi călătorii în toată lumea cu circul și astfel visul meu de ‘wonderlust queen’ se va împlini…

îmi voi confecționa singură unele costume…

voi compune muzică, piese de teatru și scenarii pentru scenete de pus în scenă…

voi avea un animal, nu știu sigur încă ce… poate câine… poate… sau?…

voi scrie, voi termina toate cărțile începute și neterminate și le voi publica…

nu voi uita de tot ce m-a făcut să sufăr și să vreau să mor, dar voi avea motive să nu mă gândesc la asta și să continui să trăiesc măcar cu un gând zâmbitor pe zi…

voi scrie multe scrisori și cărți poștale pe care le voi trimite…

voi colecționa tot felul de lucrușoare care să-mi aducă aminte de momente fericite, triste, plăcute, neplăcute, importante, interesante, ciudate…

îmi voi aduce aminte de noaptea asta în care mi-am hotărât drumul în viață…

drumul circului… drumul alegriei…

Niciun comentariu: