Despre mine

Fotografia mea
pasărea cu frică de înălțime...

sâmbătă, 2 august 2008

egoistă pentru prima dată...

M-am săturat să-mi mulțumesc părinții, să am grijă să nu-i rănesc pe cei din jur, să le fac pe plac prietenilor. M-am săturat să fiu drăguță cu toată lumea și să dau sfaturi pe care eu nu le pot urma. M-am săturat să mă umilesc doar ca să mă ierte cineva, m-am săturat să-mi cer iertare când vina nu e a mea. M-am săturat să fiu într-un fel doar ca să nu fie vorbit de rău numele familiei, m-am săturat să-mi fie băgate pe gât chestii pe care trebuie să le accept doar ca să nu aduc rușine familiei.
M-am săturat de toate astea și de toate lucrurile care mă împiedică să fiu fericită. M-am săturat să uit de mine pentru alții. Așa că de acum înainte voi fi egoistă și voi încerca să mă mulțumesc pe mine în primul rând, chiar dacă parinții se vor supăra, prietenii vor strâmba din nas, cei din jur vor suferi, chiar dacă numele familiei vă fi vorbit de rău din cauza mea, chiar dacă voi dezamăgi.

Mă vreau pe mine pentru mine. Dacă nu vă convine, zâmbesc răutacios și vă întorc spatele.

Niciun comentariu: