Despre mine

Fotografia mea
pasărea cu frică de înălțime...

sâmbătă, 2 august 2008

liniște! se visează...




Am nevoie de liniște... Vreau să tăceți, să nu vă mai mișcați... De fapt, vreau să vă opriți și respirația... inima să nu mai bată, ochii să nu mai clipească... Vreau ca moleculele să nu se mai miște nicicum, celulele să devină inerte... Gândurile voastre să nu se nască, să nu crească, să nu zboare... să nici nu existe... Nu vrea ca nici un sentiment să vă anime sufletele, să nu fie umbră de trăire... Vreau să nu existați pentru că am nevoie de liniște...
Am nevoie de liniște ca să pot dormi... Prevad că noaptea asta voi intra în lumea viselor frumoase și vreau ca somnul să-mi fie adânc și dulce... Și dacă voi ajunge într-un vis cu el, nu vreau să mă mai trezesc... vreau să rămân acolo...
Așa că pregătiți-va să faceți liniște, adică să nu mai fiți... pentru că aici se visează...

Niciun comentariu: